RianWap

Di Publis 15 June 2017 109.339x Tayang 526x Suka 1:25: Durasi
Saluran

Unduh Video Unduh Mp3

Deskripsi
Terima kasih telah mengunduh "16 Puasa full movie"
74 Komentar
Izhan Sawalha Drama ni Best sangatlah.. ..sesuai untuk tontonan bila bila masa.. Lbh lbh lagi menjelang puasa bulan 5 nanti.. Tak simpan drama ni.. Takut. Nanti hilang macam tu je kena blok...
Suka · Balasan · Mar 20th yang lalu
Poyo Yek atau try guna bilal sebelum imam nak start... ni style saudi... solat tu jamiah fakumalullah.. solatul zohor berape rakaat, pusing belakang makmum tiba2 muncul...
Suka · Balasan · Mar 16th yang lalu
Poyo Yek cube try... ustaz buat ceramah... tiba2 makmum muncul... atau imam solat.. pusing belakang, makmum tiba2 muncul.. cakap semayang zohor 2 rakaat... satu dunia berpecah.. 2 rakaat akan ilang dari 4 rakaat.. 2 rakaat akan tinggal di dunianye sahaja...
Suka · Balasan · Mar 16th yang lalu
Poyo Yek bukan sahaje kita 16 hari sahaje umat islam berpuasa.. semayang punya rakaat pun boleh di adjust... chinese gi temple early in the morning.. pun boleh... maybe ini maksudnye kot... 16 hari puase... aku pun tak paham...
Suka · Balasan · Mar 16th yang lalu
Noor Azmawati Pok Ya Cong Codei
Suka · Balasan · Mar 2nd yang lalu
mat yoe uptown girl teruh tok imam🤣🤣
Suka · Balasan · Feb 25th yang lalu
Badrul Munir maznah..maznah...dari dulu kahwin qejaa dok beletiaqqq tah habiss habiss beletiaqqq beletiaqqq(padahal dia dok beletiaqqq😂😂😂😂)
Suka · 1 · Balasan · Feb 24th yang lalu
Bunga Dahlia ala...sound kejap ada kejap xde😩
Suka · 1 Balasan · Feb 22nd yang lalu
Ryan Zarheart Cerita yg mengisahkan tentang ape yang berlaku sebenarnye dalam realiti kehidupan masyarakat pada hari ini.. sebab pernah trjadi la dyowang buat cerita ni.. btw citer ni best
Suka · Balasan · Feb 8th yang lalu
G Force 5⭐⭐⭐⭐⭐
Suka · Balasan · Feb 4th yang lalu