RianWap

Di Publis 02 January 2015 204.770x Tayang 858x Suka 45:24 Durasi
Saluran

Unduh Video Unduh Mp3

Deskripsi
Terima kasih telah mengunduh "Berdendang Raya Y' All Restu, Feminin, Elite, Nico, A To Z. Full Video"
132 Komentar
Mr Ri Semua group wanita ada nama wati
Suka · Balasan · 1 Hari yang lalu
Wizz Key The Legend Group of 90's...miss this moment...
Suka · Balasan · 5 Hari yang lalu
metal yop Abang Bujang Kenapa racangan tv banyak program menyanyi. Pd program yg bermanfaat pd manusia
Suka · Balasan · Jun 14th yang lalu
metal yop Abang Bujang Jadi artis ni,kerana rupa atau bakat
Suka · Balasan · Jun 14th yang lalu
metal yop Abang Bujang Hilang puasa hilang dah amal ibadah. Skrg dia org nak berseronok pulak. Nak berseronok pun jagan, lupa amal ibadah jagan harap bulan puasa. Je raya jagan ikut nafsu
Suka · Balasan · Jun 14th yang lalu
Bob Viper Aku feminin aku sukalah... Zaman aku di spening wll sg wang bukit bintang dulu...dorang biasa dance... aku biasa dance tiap mgu...sabtu ahad dr pg sampai ptg... Semua mesti tau.... Klu ada disini kawan2 yg biasa kesitu plzzz msg aku... Kita jumpa balik...aku bob... Spening wll ada 2 bob yg top...zaman tu...hahahaaa
Suka · Balasan · Jun 5th yang lalu
Bob Viper Dino kat kjg je
Suka · Balasan · Jun 5th yang lalu
pedang hitam Jujur cakap memang minat watie Elite. Tetap masih cantik sampai sekarang. All the best for watie n hubby.
Suka · Balasan · Jun 3rd yang lalu
ErolAidil Tv Feminin 👍👍👍
Suka · Balasan · Jun 1st yang lalu
Shah Ry ni pprofesor sham gemencheh spec bulat ko?
Suka · Balasan · May 18th yang lalu