RianWap

Di Publis 23 June 2017 15.544x Tayang 15x Suka 1:56 Durasi
Saluran

Unduh Video Unduh Mp3

Deskripsi
Terima kasih telah mengunduh "Tunjuk Butang Baju Melayu RM33,000, Wak Doyok Dilabel Riak Dan Takbur"
40 Komentar
Iara Amin Inikan pencacai Najib dgn Rosmah...hrp misai je MCM saytan
Suka · Balasan · May 25th yang lalu
Ben Ng 33k biasa je kalao org ada duit dgr..x heran lah tu..poodah
Suka · Balasan · Oct 26th yang lalu
Ethan Croe Mmglah itu duit dia hak dia. Tapi kalau smpai butang baju nk spend smpai banyak tu, rasa berbaloi ke? Butang baju melayu saja kan.
Suka · Balasan · Oct 1st yang lalu
poji yahya wak koyok cap lada \
Suka · Balasan · Sep 27th yang lalu
Hanif Zulkifly biarla dia nk buat apa pun,tu dosa pahala dia dgn Tuhan
Suka · Balasan · Sep 17th yang lalu
da hyun Biarlah die nk tnjuk pn ..die berduit ,kte ni y xd duit buat snyp je oke ..😊
Suka · 1 · Balasan · Sep 16th yang lalu
Idfc Anymore bnda tah bezanya, law ko xckp org xport pon n pdg biasa je..xnmpak "shine bright like a diamonds in the sky.. shine bright like a diamond..wooo..ooo..oo.." kata rihanna
Suka · Balasan · Sep 12th yang lalu
jembalang gula beli ps4 lagi bhagia
Suka · 1 · Balasan · Sep 9th yang lalu
Some Otherday Kalo tak suka tengok org Melayu kaya anda bole tengok BERSAMAMU TV3...ramai org2 Melayu miskin..jgn lupa bagi derma.
Suka · 1 · Balasan · Sep 3rd yang lalu
Razif Rashid tunjuk la butang yg harga ribu riban tu kat mark.mesti dia senyum smpai ke telinga..wahaha
Suka · 1 · Balasan · Aug 11th, 2017 yang lalu