RianWap

Di Publis 10 June 2018 262.718x Tayang 526x Suka 5:10 Durasi
Saluran

Unduh Video Unduh Mp3

Deskripsi
Terima kasih telah mengunduh "MELINDUNGI ANDIK DARI PUKULAN, PEMAIN INI DI PUJI NITIZEN INDONESIA,,,,,,,KERENNNNNNNNNN"
168 Komentar
Heri Irawan Malaysia maen dong ke indonesia
Suka · Balasan · 3 Hari yang lalu
suzuki ta malay ni beraninya bila ramai. kalau 1 by 1 tak ada telor. pernah satu hari tu dia sound bangla, bangla tu sound balek bukan takat sound siap maki n ajak fight tu. aku pula yg panas tengok. tp aku saja tak tolong saja nak tengok melayu ni ada telor ke tak. rupa rupanya lahai.. pondan lg ada fight la.
Suka · Balasan · 6 Hari yang lalu
Shahreen Taha andik xde fungsi team kedah...dya pnca kedah kalah...buang je dya tu...klau dya main kita org kedah bleh rasa kedah akan kalah...dya tu badi...muka nsib malang
Suka · Balasan · Jun 17th yang lalu
Shahreen Taha indon negara susah...dtg mlysia jdi kadam ja....sedar la diri tu...prmain indon xde pon xpe...main acah2 star ja...andik team kedah mcm xde fngsi...mntak team kedah buang andik...main lvl budak skolah hahhahah....bangsa indo ni smbang je lebih....indon ni padan dok kebun sawit ja...tu je tmpat dya org....negara susah ...smbang pnya la gempak..dtg mlysia jdi perompak..pnyamun...p mampus la
Suka · Balasan · Jun 17th yang lalu
Rizqullah Gaming main bola aja kelahi kan goblok
Suka · Balasan · Jun 17th yang lalu
Mat damar Bola............. Baik2 sja.......
Suka · Balasan · Jun 16th yang lalu
Haikal Haziq Kelantan bodo kambing dah noob, noob je lah😑🖕🏿
Suka · Balasan · Jun 16th yang lalu
Ardi Hernawan ya jgn ngejelekin negaranya..
Suka · Balasan · Jun 16th yang lalu
Wiwit Setiawan sdh spantasnya pemain dlm tim yg sama sling melindungi..yg miris itu kl 2orng pemain dlm satu tim mlah brantem..
Suka · Balasan · Jun 16th yang lalu
Nanda Putra malengsia...kesempatan tuh..pukimaklah malengsia
Suka · Balasan · Jun 15th yang lalu